[vc_row full_width=”stretch_row”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space height=”60px”][vc_column_text]Huidige situatie:
Op dit moment is bij negen van de tien bedrijven in de maakindustrie een accountmanager volledig verantwoordelijk voor zowel het opzetten van nieuwe business als het managen van bestaande accounts. Dit betekent: zelf het benaderen en contact houden met potentiele klanten, zelf de afspraken lopen, zelf de offertes uitbrengen, zelf de deals closen en zelf het aanspreekpunt blijven wanneer de klant uiteindelijk klant is geworden.

Gevolg:
Het gevolg is dat je new business stil komt te liggen. Omdat je accountmanagers niet aan het benaderen van nieuwe klanten toekomen of liever het wel bekende rondje om de kerk rijden bij de oude vertrouwde klanten. Hierdoor is het hopen dat de bedrijven waar je zaken mee wil doen, zichzelf melden..

Oplossing:
Wij geloven dat je rollen moet specialiseren. De belangrijkste specialisatie is die van een new business developer. Die zich de hele week bezig met het benaderen en contact houden met prospects. Zodat je zelf kan afdwingen met welke bedrijven je zaken wil doen en je new business nooit stil komt te liggen![/vc_column_text][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]