Klantverhaal Arbo

CMC Collectief is gespecialiseerd in collectieve verzekeringsoplossingen voor diverse beroepsgroepen en wordt gekenmerkt door een persoonlijke benadering. Alle CMC oplossingen zijn maatwerk.

Structurele aandacht

Remco Bouman, verantwoordelijk voor CMC Collectief: “Het AOV Collectief is een alternatief voor een arbeidsongeschiktheidsverzekering. Wij maken de meest uitgebreide verzekering in de markt betaalbaar voor groepen zelfstandige. Het AOV Collectief is ons nieuwste product/ bedrijfsonderdeel. AOV Collectief heeft constant aandacht nodig willen we dit nieuwe product tot een succes maken. Bij ons ontbrak voornamelijk de tijd om onze prospecten te blijven voorzien van informatie”.

 

Kennis van verzekeringen

Remco Bouman: “Om structureel contact te leggen en te onderhouden met potentiele relaties zochten wij een partner die gespecialiseerd is in verzekeringen en met name sterk op het gebied van de arbeidsongeschiktheidsverzekering. De arbeidsongeschiktheidsverzekering is een dermate complex product dat het niet makkelijk is om hier een geschikte partner voor te vinden. Er zijn een aantal criteria waaraan een partner moet voldoen, zoals het bezit van het diploma WFT Inkomen en sterk op het gebied van sales. Via onze directeur, Ben Koelewijn, zijn we in contact gekomen met Match-day”.

Ruben Hartog, Match-day: “De verzekeringswereld is klein en zo kwam ik in contact met Ben. Ben legde me zijn probleem voor waarbij hij wist van mijn achtergrond als teamleider inkomensverzekeringen bij een gerenommeerd volmacht kantoor en mijn jarenlange ervaring op het gebied van AOV bij de Amersfoortse Verzekeringen. Al snel haakte Remco aan om een plan van aanpak op te stellen, om de markt te bewerken en om de adviseurs structureel aan tafel te krijgen binnen de potentiële doelgroep”.

Resultaat

Remco Bouman: “Match-day zorgt ervoor dat wij structureel met grote partijen om tafel zitten om ons product te presenteren. We werken vanuit een gezamenlijke salesapplicatie waardoor we 24/7 zijn aangesloten op wat er gebeurd. Daarnaast krijgen we wekelijks een rapportage toegestuurd met een verslag van wat er die week besproken is. Ook is er wekelijks intensief (telefonisch) contact over wat er speelt en eventuele geluiden die ze in de markt tegenkomen. Kortom, het is een betrokken partner die meedenkt en resultaat boekt. Match-day is de perfecte aanvulling voor ieder verzekeringskantoor dat graag zijn salescapaciteit wil opvoeren en/of haar adviseurs efficiënter wilt inzetten.