MATCH-DAY Incompany salestraining: New Business generation

Structureel aan tafel bij potentiele, nieuwe klanten. Hoe zorg je er als salesteam nou voor dat er jaarlijks een aantal nieuwe klanten bij komen en welke middelen zet je daar voor in.

Aanmelden >

Training

Gegevens

Prijs op aanvraag

Structureel aan tafel bij potentiele, nieuwe klanten. Hoe zorg je er als salesteam nou voor dat er jaarlijks een aantal nieuwe klanten bij komen en welke middelen zet je daar voor in. In deze salestraining werken we in twee dagen aan de skills van het salesteam om vaker aan tafel te komen bij potentiele klanten en succesvoller te worden in het closen van deals. Kortom: Wie zijn jouw klanten, waar zijn jouw klanten, Hoe benader je deze klanten en hoe haal je zo veel mogelijk uit een gesprek.

Beschikbare data

De incompany training duurt twee dagdelen. In overleg kan er data en een locatie worden bepaald.

Onderwerpen

Targeting
Targeting is het eerste onderdeel en is het vertrekpunt voor iedere verkoper om te starten met het scoren van nieuwe klanten.

Gesprekstechnieken
Dit onderdeel bestaat uit tools, oefeningen en praktische adviezen om beter te verkopen volgens het SPIN-model.

Structureel verkopen
Goed verkopen is sterker afhankelijk van goede planning dan van welke afzonderlijke factor dan ook. Een goed gesprek alleen is vaak niet genoeg en heeft goede opvolging nodig.

Benieuwd? Dan nemen wij contact met je op!

Vul uw gegevens in en dan nemen wij contact met u op.