Clean Machine is al sinds jaar en dag de specialist om kratten dermate hygiënisch te reinigen dat voedsel langer houdbaar is. Voor elke opdracht stellen zij een uniek wasprogramma samen. De kwaliteit van het reinigen wordt continu gemonitord in het laboratorium en gewaarborgd door de ISO 22000 certificering die Clean Machine in bezit heeft.

Doelgroep in kaart

Johan Pijpers, Clean Machine: “Wij helpen met name bedrijven uit de foodsector met het reinigen van hun (voedsel)kratten. We hebben gemerkt dat bij veel bedrijven dit proces veel efficiënter ingericht kan worden. Denk hierbij niet alleen aan hygiëne maar ook aan kosten en capaciteit. Voor ons was het erg belangrijk om precies in kaart te krijgen welke foodbedrijven er landelijk actief zijn en wat er bij hen speelt. Match-day legt deze contacten voor ons en verwerkt dit in een super overzichtelijke pijplijn. Zo hebben we onze gehele doelgroep in kaart.

Uitbouwen netwerk

Chris de Graaf, Match-day: “gemiddeld zijn er 7 contacten nodig voor een potentiële klant zaken met je wil doen. We zorgen er dus voor dat we structureel contact hebben en houden met alle potentiele klanten van de Clean Machine. Op deze manier bouw je niet alleen een relatie op, maar krijg je ook een schat aan informatie over de specifieke behoefte van je potentiële klant.

Slimme sales

Johan Pijpers, Clean Machine: “Match-day stuurt wekelijks een overzicht van de pijplijn en de resultaten. Zo weten we precies wat er gebeurt en hoe onze doelgroep zich ontwikkelt. Zodra Match-day een afspraak heeft gescoord, briefen ze ons over wat er is besproken met de potentiële klant. Op deze manier weten we precies waarom we aan tafel zitten en waar onze kansen liggen. Dit heeft inmiddels geleid tot een grote uitbreiding van ons netwerk en meerdere samenwerkingen met gerenommeerde foodbedrijven. De samenwerking met Match-day bevalt ons super!”

Heeft u ook uitdagingen op het gebied van verkoop of geen tijd om actief klanten te benaderen? Neem gerust contact met ons op!