4 stappen voor maximale conversie bij jouw demo!

[vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text] [vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]   Niets is krachtiger dan een fantastische online demo die laat zien dat jouw product dé oplossing is!  Als je dit goed wil aanpakken zal de potentiële klant moeten inzien hoe jouw product een verbetering is ten opzichte van zijn huidige oplossing (wat laten ze liggen als ze het…

Hur tar ni som företag kontroll över er omsättningstillväxt!

[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”50px”][vc_column_text] De meest gestelde vraag die wij krijgen van bedrijven en ondernemers is: “Hoe kan je zelf regie nemen in je omzetgroei?” of met andere woorden: “hoe genereer je structureel leads? Veel bedrijven willen juist nu we economische hoogconjunctuur hebben, investeren in de breedte van hun klantenbestand om het boemerang effect te voorkomen wanneer…

2 cruciale redenen waarom je als IT dienstverlener moet richten op een verticale markt!

[vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”30px”][vc_column_text] [vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]   Salesguru Aron Ross schrijft in zijn boek Predictable Revenue: – wat gezien wordt als de sales bijbel van Silicon Valley- “Richt je op een verticale markt!”     Het grootste obstakel voor bedrijven voor het creëren van voorspelbare groei is, volgens hem namelijk het niet richten op een verticale markt. Ik heb…