3 Avgörande steg för att bygga en försäljningsmaskin!

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Natuurlijk wil je nieuwe klanten. Maar wat zijn nieuwe klanten waard als ze niet schaalbaar en voorspelbaar zijn? Om binnen je bedrijf een salesmachine te bouwen waarmee je structureel nieuwe klanten binnen haalt zijn de volgende  drie stappen cruciaal: 1. Voorspelbare leadgeneratie: De belangrijkste pijler om voorspelbaar nieuwe klanten binnen te halen is…

Mer svar på din e-post i 6 steg

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Veel sales-mensen klagen dat ze weinig tot geen reacties krijgen op hun mails. Zelf reageer ik nagenoeg nooit op standaard sales-mails. Onderstaand wat mij doet reageren: 1. Personalisatie: Als je niet de moeite doet om je mail te personaliseren, waarom zou ik dan de moeite nemen om te reageren? 2. Lengte: Mensen zijn…

3 överraskande statistik om försäljningstoppare!

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Veel mensen hebben het beeld dat een salestopper manipulatief en glad is. Mijn dagelijkse ervaring is het tegenovergestelde. Daarom vond ik het tijd om op zoek te gaan naar onderzoeken over salestoppers. Welke persoonlijke eigenschappen werken het best in sales? Om deze vraag te beantwoorden kwam ik bij Steve W. Martin, een professor…

Formeln för framgångsrik försäljningstillväxt!

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Wij geloven dat het succes van een bedrijf afhangt van het succes van het salesteam! Sales draait om klanten te helpen om te laten zien en te bereiken wat ze niet voor mogelijk houden! Na het lezen van tientallen salesboeken hebben wij een formule gemaakt voor succesvolle salesgroei of een voorspelbare salespijplijn:   Doelgroep +…

Hur tar ni som företag kontroll över er omsättningstillväxt!

[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”50px”][vc_column_text] De meest gestelde vraag die wij krijgen van bedrijven en ondernemers is: “Hoe kan je zelf regie nemen in je omzetgroei?” of met andere woorden: “hoe genereer je structureel leads? Veel bedrijven willen juist nu we economische hoogconjunctuur hebben, investeren in de breedte van hun klantenbestand om het boemerang effect te voorkomen wanneer…

Varför ni som företag ska investera i er potentiella kundbas just nu!

[vc_row][vc_column width=”1/6″][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space][vc_column_text][vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text] In het boek “Toeval is logisch” van wetenschapper Peter Winsemius legt hij de uitspraken van Johan Cruijff uit en hoe je deze kan interpreteren in je business. In hoofdstuk 22 staat de volgende uitspraak: “Je wordt beter door slechter te worden.” Hoe kunnen we dat interpreteren in onze dagelijkse business?[/vc_column_text][/vc_column][vc_column…

Finns det några speciella färdigheter som gör att någon lyckas sälja?

[vc_row][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Deze vraag horen wij wekelijks, zo niet dagelijks van ondernemers en verkopers die zich willen verbeteren in het scoren van nieuwe klanten. Reden voor ons als salesbureau om een methode te ontwikkelen die iedere verkoper op eenvoudige wijze kan toepassen in zijn dagelijkse werkzaamheden. Of het nu gaat om een product of dienst,…

Är vi för lata för nya kunder?!

[vc_row full_width=”stretch_row”][vc_column width=”1/6″][vc_empty_space height=”60px”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_empty_space height=”30px”][vc_column_text]Of lui het goede woord is weten we niet, maar steeds meer verkopers lijken zich te verschuilen achter de term “social selling”. Volle focus is er voor zaken als e-mailmarketing en social media, maar de telefoon wordt bijna verafschuwt. We willen wel nieuwe klanten, maar wel veilig in onze comfortzone…

Börja med förvärv? På så sätt låter du inte den nya kunden gå

[vc_row full_width=”stretch_row”][vc_column][vc_empty_space height=”60px”][vc_column_text]Als telemarketingbureau spreken wij veel met bedrijven die min of meer allemaal hetzelfde probleem hebben. Ze komen maar niet, of eigenlijk veel te weinig, aan tafel bij nieuwe klanten. Het probleem is niet dat ze geen nieuwe klanten willen benaderen, maar dat ze niet weten waar ze moeten beginnen. In dit artikel delen…

Förvärv är.... Att veta vad som händer med dina potentiella kunder!

[vc_row full_width=”stretch_row”][vc_column width=”1/4″][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”60px”][vc_column_text]Vorige week zaten wij (eindelijk) bij een potentiële klant van ons aan tafel waar we al enige tijd contact mee hebben. Wij volgde deze lead al ruim een jaar en nou zijn we vorige week binnen een klein uurtje tot een deal gekomen voor het komende half jaar. Dat is…