Uncategorized

[vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_empty_space height=”30px”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space height=”60px”][vc_single_image image=”570″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_empty_space][vc_column_text]Meat Fish is een vlees- en visgroothandel voor horeca en de consument. Meat Fish vindt het belangrijk om de beste kwaliteit vlees en vis beschikbaar te maken voor de scherpste prijs. Een transparant proces, no-nonsense, persoonlijk contact, klantvriendelijkheid, meedenken en optimale service zijn daarbij belangrijke speerpunten.

Te weinig tijd voor verkoop
Steven van Diermen, Meat Fish: “Door de huidige werkzaamheden was er weinig tot geen tijd om potentiёle klanten te benaderen. Tussen de werkzaamheden door zochten we naar mogelijkheden, maar dat ging moeilijk. Dit zou uiteindelijk inhouden dat wij onze eigen groei zouden beperken. We waren daarom op zoek naar een samenwerkingspartner op het gebied van acquisitie en verkoop. Belangrijk hierbij vonden we een no-nonsense mentaliteit, vertrouwen, transparantie, affiniteit met de branche en ons bedrijf. Uiteindelijk zijn we hiervoor bij Match-Day terecht gekomen. Match-Day nam echt de tijd om ons bedrijf te leren kennen en te analyseren waar we elkaars mogelijkheden konden inzetten om de samenwerking optimaal te benutten. Ze hielden geen plat verkooppraatje, maar hadden een efficiënte kijk op het bedrijfsproces met daarbij de visie en speerpunten van ons bedrijf in het achterhoofd.”

Direct aan tafel
Chris de Graaf, Match-Day: “Wij houden ons bezig met de koude acquisitie voor Meat Fish. Zij leveren prospects aan en wij gaan vervolgens aan de slag om deze klanten met Meat Fish om de tafel te krijgen. Zo hoeft het bedrijf voor de verkoop alleen tijd te besteden aan interessante afspraken.”

Groeiend aantal klanten
Steven van Diermen: “Toen wij Match-Day de hand hebben geschud werd er gezegd: ‘We gaan gas geven!’. Daar was niets teveel mee gezegd! De samenwerking met Match-Day is erg actief en dat ervaren wij als zeer prettig. Door de constante beweging die Match-Day biedt moeten wij eerder op de rem trappen dan dat we gas kunnen geven. Ons aantal klanten groeit hard en dat was ons doel. Match-Day is heel flexibel. Met Match-Day hebben we vertegenwoordigers die alleen geld kosten als ze werk opleveren.”

Heeft u ook uitdagingen op het gebied van verkoop of geen tijd om actief klanten te benaderen? Neem gerust contact met ons op![/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”50px”][/vc_column][/vc_row]