fbpx

Blogs

de nieuwste sales-tips

5 STAPPEN DIE GEGARANDEERD LEIDEN TOT EEN INHOUDELIJK GESPREK

Hoe zorg jij ervoor dat je in de eerste krappe halve minuut het vertrouwen wint van je prospect? Het is voor veel accountmanagers, ZZP’ers en ondernemers in het begin enorm lastig om in gesprek te komen met prospects. Maak je geen zorgen. Je beschikt NOG niet over de methodes die jou helpen om het perfecte gesprek te

Lees verder »

Dit Is Waarom We Niet Zonder Salesmensen Kunnen!

Wanneer we de werkzaamheden van salesmensen analyseren zien we dat alles wat ze doen als primaire doel heeft om mensen te beïnvloeden. Of het nou gaat om prospecten, het onderzoeken van de behoefte van prospects, het geven van een demo of het maken van een voorstel. Alles heeft als doel

Lees verder »

Hoe vind je nieuwe markt en creëer je vraag?

Hoewel veel zogenaamde guru’s anders beweren heeft het overgrote deel van de bedrijven niet voldoende inbound leads of referenties om structureel te groeien of hun targets te halen.Maar hoe vind je proactief nieuwe markt? Vinden of gevonden worden? Peter Verlegh, hoogleraar marketing aan de VU, omschreef de essentie van marketing

Lees verder »

Waarom 99% van de salesstrategieën b*llshit zijn!

Ik herinner me een discussie met een collega accountmanager John over hoe je als verkoper het beste een band op kan bouwen met je prospects. Ik vertelde John over een bepaalde strategie die ik enorm succesvol vond voor het versterken van relaties. Tot mijn grote verbazing was John het totaal

Lees verder »

Waarom wetenschap cruciaal is voor succesvolle sales?

Er is de laatste jaren een explosie van onderzoek gedaan naar, hoe het menselijk brein keuzes maakt en welke factoren invloed hebben op wat we zeggen, doen en besluiten om te kopen. Begrijp wat prospects drijft en doe er je voordeel mee, met name als salesprofessional. Rapporten van het onderzoeksbureau

Lees verder »

Hoe kun je salestaken specialiseren om meer te groeien!

In mijn vorige functie was ik verantwoordelijk voor de volgende taken. Koude acquisitie voeren. Opvolgen van de acquisitie. Inplannen van gemaakte afspraken met potentiële klanten. Het opvolgen van de gemaakte afspraken. Na de afspraak het maken van offertes. Het opvolgen van het offertetraject. Het sluiten van de deal. Het beheren

Lees verder »

Bekijk de volgende powersessie

We geven elke maand powersessies met new business als hoofdthema. We hebben onderwerpen zoals het omgaan met tegenwerpingen, de perfecte demo en het bouwen van een new business machine!

#sellmethispen

Wil je snel meer resultaat uit je new business gesprekken?

Download dan gratis de ultieme strategie om in gesprek te komen met prospects. Wat krijg je dan van ons:

– call template

– mail template

– uitleg over triggerevents