fbpx

Powersessie:

The future of b2b selling

The Future of B2B Selling..

95% van alle sales gedreven organisaties zijn nu de wereld weer open is gestopt met het verder innoveren van hun leadgeneratie.

Terwijl uit onderzoek blijkt dat beslissers binnen bedrijven vandaag de dag liever “remote first” kennismakingen doen. Maar ook (aanstormend) verkooptalent niet meer zit te wachten op dagen onderweg in een auto.

Als je commercieel talent aan je organisatie wil binden en goed wil faciliteren met effectieve new business strategieën, mag je niet de kop in het zand steken.

Zo’n transitie heeft natuurlijk impact.

Niet alleen op jouw salesteam maar ook op marketing, customer succes en op alles wat direct of indirect te maken heeft met jouw sales funnel.

En dat is precies waar ik al een 2,5 aantal jaar mee bezig ben; het bouwen van een remote first, hybride leadmachine waarin alle bovengenoemde afdelingen samenkomen.

De processen die goed werken heb ik samengebracht in framework.

> Hoe ziet een b2b remote first leadmachine eruit?
> Uit hoeveel (online) touchpoints bestaat het leadproces?
> Welke rol speelt marketing in de sales funnel?
> Wat worden de taken en verantwoordelijkheden van de accountmanagers, SDR’s en AE’s?

Dit framework deel ik donderdag 26 januari om 10:00 in een online powersessie van 25 minuten.

 

Jorg Hartog

Mede-eigenaar