fbpx

New Business
in de Maakindustrie

Wij helpen onze klanten om additioneel op de kanalen die ze nu gebruiken afspraken te maken bij nieuwe klanten. We hebben een proces ontwikkeld waarin we gebruik maken van nieuwe technologie om semi geautomatiseerd 3 kanalen (LinkedIn, email en call) in te zetten voor het contact met potentiële kanten. Met als doel om een kwalitatieve database op te bouwen van je markt. Want wij geloven erin, wie de beste actuele database heeft doet de meeste new business.

De maakindustrie is een branche waarin Match-day vanaf dag één van haar bestaan al actief in is. Juist in de maakindustrie is sales veranderd en is het niet meer zo dat een vertegenwoordiger overal kan binnenstappen en zo maar zijn diensten of producten mag presenteren. Wij ondersteunen inmiddels tal van producenten. Inmiddels werken voor verschillende grote partijen uit de maakindustrie. Wat zij gemeen hebben? Zij maken allemaal gebruik van een new business methode die misschien zelfs bij jou nog niet op je radar staat! Lees hieronder meer over de salesrevolutie!

Salesrevolutie

Wij zijn op weg om 1.000 bedrijven uit de maakindustrie te helpen. Wij geloven dat jij je sales voorspelbaar en schaalbaar kan maken. 

Doelgroep
De eerste stap is om te bepalen bij wie je binnen wil komen. Hoe ziet jouw ideale klant eruit en welke organisaties komen overeen. Samen definiëren we de doelgroep waarin jij wil groeien.
Doelgroep
Data
Wij geloven dat degene met de meest actuele database, de meeste new business doet. We verzamelen contactgegevens en data van de beslissers uit jouw meest interessante doelgroep. We onderzoeken welke bedrijven het meeste omzetpotentieel hebben en welke oplossing ze nu gebruiken.
Data
Boodschap
Welke pijn lossen jullie op en wat maakt jullie uniek! Waarom ben jij interessant en wat maakt jou anders dan de concurrenten. Hieruit komt jouw eigen salesplaybook!
Boodschap
Contactstrategie
Wij geloven dat je meerdere kanalen moet inzetten om in contact te komen met jouw ideale klant. Gemiddeld zijn er 5-12 contactmomenten nodig voor een potentiële klant handel met je gaat doen. Deze contactmomenten volgen we in jouw eigen CRM systeem, waarin je kan zien in welke fase een prospect zit.
Contactstrategie

Match-day is iets nieuws in deze conservatieve markt

5/5

Op het gebied van new business lag een groot zwart gat. Hierdoor zijn wij een samenwerking aangegaan met Match-day.

Bastiaan Clement - Style CNC

Video afspelen

Bij bedrijven aan tafel waarbij we eerder niet aan tafel kwamen

4.5/5

Waar wij tegen aan liepen is dat we vooral bezig waren met bestaande klanten en niet met new business. Match-day zorgt ervoor dat we bij deze klanten aan tafel komen.

Marcel Gros - Rhenus Lub

Video afspelen
bewezen onder meer dan honderd bedrijven uit de maakindustrie!

De ultieme gids om jouw sales-apparaat voorspelbaar te laten groeien!

Kijk onderstaande video als je meer wil weten over het groeien van jouw sales-apparaat

Video afspelen

De bewezen salesstrategie voor de maakindustrie om jouw sales schaalbaar te vergroten!
Download nu!

Wil je snel meer resultaat uit je new business gesprekken?

Download dan gratis de ultieme strategie om in gesprek te komen met prospects. Wat krijg je dan van ons:

– call template

– mail template

– uitleg over triggerevents