C: “Wat denk je dat de belangrijkste reden is dat salesmensen minder new business binnenhalen dan ze zouden willen?”
M:” Ik vind deze vraag geweldig, omdat de meeste mensen gechoqueerd zullen zijn door mijn antwoord! Want de belangrijkste reden dat de meeste salesmensen niet genoeg new business binnen halen, is omdat ze niet genoeg tijd spenderen aan het binnen halen van new business. Ze werken wel, maar ze zijn niet bezig met hunten!
Ze zijn hartstikke druk met hun e-mail of het behandelen van vragen van bestaande klanten.
Maar waar ze niet mee bezig zijn en dat is de belangrijkste reden dat ze geen new business binnen halen -dit is de #Salestruth, ik kan niet geloven dat ik betaald krijg om mensen dit te vertellen-
Is dat ze geen tijd reserveren voor het proactief benaderen van potentiële klanten en halen ze geen nieuwe klanten binnen. Ze zijn druk, maar niet met proactief hunten.”
FROM CALL TO CLOSE – 6 principes die iedere Software as a Service (SaaS) Sales Development Representative (SDR) uit het hoofd moet leren.
Non-verbale communicatie draagt bij aan de empathie en het vertrouwen tijdens het gesprek, maar wat nou als je deze soort van communicatie niet kan toepassen? Dit is waar de meeste Sales development representatives (SDR) dagelijks mee te maken hebben. Op welke manier zorg je dan dat je je prospect overtuigt